Hallo lieve lezers

Welkom op mijn blog die bedoelt is om kleine ideetjes, hebbedingetjes en probeersels neer te zetten. Het blijft altijd leuk om van alledaagse dingen, afdankertjes of speciale dingen, iets anders te maken dan waar het voor bedoelt is.

Dus blijf kijken, lees, geniet en leef weer verder.







donderdag 24 februari 2011

Opbergzakken.


Vandaag maar iets met overhemden gedaan. Alle overhemden die teveel in de kast hangen er maar uitgegooid. Op kleur gesorteerd en even kijken wat je er nog aan hebt.

Het idee voor een zak komt al snel op. Een herenoverhemd is meestal lekker groot dus kun je er wat mee. Varieer met kleurtjes bij elkaar of maak het ton-sur-ton. Heb je geen overhemden over of niet in de juiste kleuren, kijk dan eens bij een kringloop.




Ik kies nu voor diverse rose kleurtjes. De meeste details zoals knopenrij en borstzakje laat ik er op zitten voor een leuk effect. Zorg voor een extra opening aan de zijkant.

Maak aan de bovenkant een tunneltje en rijg er een paar lange veters in. Vaak krijg je bij een paar leuke sneakers een extra paar veters. Bewaren en nu komen ze weer van pas.
Zo heb ik in een paar uurtjes weer vier opbergzakken voor bv. die enorme partij blokken of losse Barbie spulletjes. Misschien doet het bij jou dienst als verzamelzak voor vieze sokken of kleding.

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke ideeen op je blogje staan.
    Ben net volger van je geworden. Altijd leuk om inspiratie op te doen. Kom ook maar een keertje bij mijn blog kijken als je zin hebt.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je hebt er nog een volger bij hoor! Leuke dingen maak je zeg!!! Kom zeker nog eens terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje. Wat een leuke blog heb jij! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee!!!
    Bedankt voor je berichtje!
    Ik blijf je volgen en wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Is al het tweede idee met oude herenoverhemden dat ik vandaag tegenkom :-) Toch maar eens gaan bewaren, die oude overhemden... Leuk!
    Ik ben benieuwd welke ideetjes je nog meer online gaat zetten, ik ga het zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen