Hallo lieve lezers

Welkom op mijn blog die bedoelt is om kleine ideetjes, hebbedingetjes en probeersels neer te zetten. Het blijft altijd leuk om van alledaagse dingen, afdankertjes of speciale dingen, iets anders te maken dan waar het voor bedoelt is.

Dus blijf kijken, lees, geniet en leef weer verder.







zondag 27 februari 2011

Liebster Blog. Award gewonnen!!!



Wat een prachtig begin van de dag. Je opent je blog en er staat een geweldig berichtje. De "Liebster Blog" is aan mij doorgegeven. Dit is een prijs voor een van de inspirerende, beginnende blogster.
De award krijg ik van Vrolijke Vlaggetjes. Kijk even op deze site. Erg leuke dingen. http://vrolijkevlaggetjes.blogspot.com.

Aan mij nu de beurt om de Liebster Blog door te geven. Dit worden: De knutsels van Lydsel, http://lydsels.blogspot.com/
Als tweede Haken en Meer. http://hakenenmeer.blogspot.com/
Ik moet toegeven dat het geen beginnende blogsters zijn maar van deze blogs wordt ik helemaal vrolijk en dat is ook wat waard.

Neem ook eens een kijkje op deze blogs ze zijn de moeite waard. Ik hoop dat jullie het leuk vinden deze "Award" te ontvangen.

Wat moet je doen na ontvangst en acceptatie:

Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen.

Succes dames !

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel! Ik ben er erg blij mee. Toevallig kreeg ik hem gister ook van Angela. Ik voel me zeer gevleid... Ik schrijf er morgen even een blogje over. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo marry,

    Wat leuk dat je bij mij langs kwam.
    Natuurlijk breng ik jou dan ook een bezoekje.
    Je bent nog niet zo heel lang bezig met bloggen lees ik ??
    Maar je hebt intussen al wel ontdekt hoe leuk het is merk ik !!!
    Gefeliciteerd met je award! Echt leuk!!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen