Hallo lieve lezers

Welkom op mijn blog die bedoelt is om kleine ideetjes, hebbedingetjes en probeersels neer te zetten. Het blijft altijd leuk om van alledaagse dingen, afdankertjes of speciale dingen, iets anders te maken dan waar het voor bedoelt is.

Dus blijf kijken, lees, geniet en leef weer verder.







dinsdag 15 februari 2011

Roomwit memobord met mooie knoopjes.


Het kriebelt toch elke keer weer om leuke en mooie dingen te maken.

Vandaag dit memobord in elkaar gezet. Neem een mooie lijst en zoek er bijpassende stof en accessoires bij. Installeer je aan een fijne tafel en laat jezelf gaan.


Terwijl ik bezig ben komt het zonnetje door de wolken heen en worden het een paar fijne uren. Natuurlijk komt dat ook omdat ik er een lekker kopje munt thee erbij heb. Genieten met de hoofdletter G.


Een paar uur later mag het resultaat er wezen. Een mooie aanwinst voor mijn interieur en een dag die nu al geslaagd is.

1 opmerking:

  1. leuke ideeën heb je allemaal ik heb even rond gekeken hier is leuk om te zien hoe eenvoudig dingen soms kunnen zijn mét een snel resultaat maximale pret :-)

    BeantwoordenVerwijderen