Hallo lieve lezers

Welkom op mijn blog die bedoelt is om kleine ideetjes, hebbedingetjes en probeersels neer te zetten. Het blijft altijd leuk om van alledaagse dingen, afdankertjes of speciale dingen, iets anders te maken dan waar het voor bedoelt is.

Dus blijf kijken, lees, geniet en leef weer verder.







maandag 21 februari 2011

Gehaakte kledinghangertjes voor kinderen


In de winkels hangt alweer de nieuwste collectie kinderkleding. Fleurig en kleurig.
Met het voorjaar in het verschiet wordt de kast van de kleine kotertjes weer gevuld met de leukste kleding.
Als je dan toch met die kledingkast bezig bent moet er toch één ding opvallen.
De hangertjes zijn meestal een ratjetoe. Gekregen bij de kleding, bij de stomerij vandaan of uit de voordeelbak van een prijsvechter. Makkelijk natuurlijk maar echt leuk staat het niet.

Probeer er zelf eens een leuke draai aan te geven.
Deze keer heb ik gekozen om mijn haaknaalden weer eens op te zoeken in de hoop om van de hangertjes iets leuks te maken.
In een avondje friebele freubele heb ik 5 kleurige hangertjes erbij.
Zeg nou zelf, dit is toch veel leuker dan die saaie dingen.

1 opmerking:

  1. Vind ze hartstikke leuk gaat ze ook maken voor me kleinzoon Vind het ook heel leuk als kraamcadotje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen